SEDIH GEMBIRA

Assalamualaikum moshimoshi anyieonghaseyo
to my beloved readers . :))
sorry for not updating any post for past three days well sibuk memikirkan result seja
biasalah .
so today hari ni saya sudah amik result.
and keputusannya adalah lulus .
walaupun cuma 4A 4B tapi syukur sebab lulus .

SEDIH ::
sebab pertama kalinya saya dapat A bi Dalam sejarah :')
dan Maths Saya A juga :)) saya gembira melihat BI saya A
namun saya punya science B ,
mengalir air mata saya apabila melihat BI saya A sebab masa ujian terakhir sebelum PMR saya hanya mendapat markah nyawa-nyawa ikan . dan tidak pernah sekali pun aku dapat markah BI for B A or C only D . but when i Almost givin up on myself, datang seorang guru yang menagajar jangan pernah putus asa terhadap apa yang di lakukan .
paling menyedihkan semua rakan-rakan aku memulaukan akuu apabila mereka tahu markah BI ku hanyalah D . malahan Mereka memandang rendah terhadap ku .
tapi HARI INI aku sudah buktikan kepada mereka aku dpat A dalam BI . dan mereka pula dapat C dalam BI  . :') itu amat menyentuh perasaan kuu .

Maths sudah lama saya azamkan ingin mendapat A dalam PMR, SPM dan UPSR . dan syukur Alhamdulillah, Allah Kabulkan permintaan itu pada hari ini Syukur Ya Allah :)


meski SEJARAH GEOGRAFI DAN KEMAHIRAN HIDUP saya dapat B , saya tidak kisah kerana saya tidak minat dengan subjek tersebut . Namun , saya pernah berangan-angan untuk dapat A dalam subjek tersebut . cuma Perlu tingkatkan usaha terhadap SEJARAH lagi . 


GEMBIRA . 
saya skor BM, BI, MATHS, AGAMA saya skor A . walaupun agama mempunyai Gred yang Tinggi, 
namun saya dapat capai target A untuk AGAMA 
terima kasih Ya ALLAH :))
dan saya gembira apabila melihat ibu bapa saya gembira :))

BIG SMILE :]
so maybe that's all for right now . :))
Bye-bye 
sayonara . 
ASSALAMUALAIKUM !

yours, 
"MESKI SAYA HANYA DAPAT 4A 4B , NAMUN, SAYA BERSYUKUR KERANA SETIMPAL DENGAN USAHA SAYA . DAN SAYA BERSYUKUR KERANA ADA JUGA MENYANGKUT A. SEKURANG-KURANGNYA TIDAK GAGAL . SAYA BERSYUKUR JUGA KERANA ALLAH TELAH BERIKAN KEPUTUSAN YANG TERBAIK UNTUK SAYA :))
TERIMA KASIH YA ALLAH, 
TERIMA KASIH CIKGU TERIMA KASIH SEMUAA :))"

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.