M I S S I N G Y O U

Assalamualaikum moshimoshi anyieonghaseyo :))
to my beloved visitor . today i'm going to write "missing you"
it is about, i'm missing my FAMILY, FRIENDS TEACHER and so many people :))
i just don't know why since this day, i feel uneasy with my feeling. sometimes i wanna cry
mungkin sebab kehadiran member baru kan . jadi kasih sayang kurang lah suda . :(
sedih sebernarnya hatii tidak tahu kenapa . kadang-kadang terasa di sisihkan oleh kakak, cousin, and so many people. well, i missing all of them but are they missing me too ? are they missing me too :?
mungkin aku cuma berangan-angan kan ? angan-angan kunun ada orang rindu aku ? padahal tiada langsung . 
sedih hatii , 
kadang-kadang terasa juga keluarga ku memilih . memilih sangat-sangat, biarpun kami adik beradik. 
orang kata kalau anak bongsu sangat di sayang kan ? 
tapi itu hanyalah bohong belaka . aku anak bongsu tapi keluarga tetap sayang yang sulung. aku seolah-olah hendak lari dari rumah sebab keadaan yang tersangat-sangat sulit untuk aku hadapi. 
tiada lain yang tidak bukan KOMPUTER, INTERNET, TWITTER dan BLOGGING lah BEST FRIEND yang betul-betul bestfriend . 
kadangkala air mata tidak boleh di tahan lagi jadi dia terus saja mengalir tanpa rasa segan silu. tapi ...

sudah lah sampai sini saja dulu. makin di cerita makin rumit kejadiannya . 
makin di ceritakan makin sakit juga hati ni . okay lah . 
SEKIAN 
ASSALAMUALAUIKUM 
KEEP TRYING SMILE EVEN I KNOW IT IS HURT ME A LOT :')

YOURS, 

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Segmen Klik Button Follow By Syahirah Valiant