BEST FRIEND

hello hello hello ,
yess i'm back my beloved visitor, well biasalah malam-malam kan selalu bosan . :()
semua pun orang sentiasa bosan kan ?
betul kan ?
nah kalau bosan mula lah mencarut yang bukan2 macam saya sekarang ni ,
jom lah sama2 kita nyanyi lagu STACY BOSAN .

Lalalalala akuu bosan bosan dengan bla bla bla bla bla bla , 
akuu bosann !
*Okay lah sudah2 stop menyanyi nanti hujan susah pula , tapi rahmat turun. 
Okay , Best Friend, urmmm 
apa yang kamu faham tentang BEST FRIEND atau dalam erti kata lain SAHABAT BAIK .
hurmm, 
bagi aku, aku ada 1 pendapat sahaja tentang sahabat baik .
IAITU "KAWAN YANG BERADA DENGAN KITA TIDAK KIRA SUSAH ATAU SENANG , TIDAK KIRA KITA KAYA ATAU MISKIN, SELALU KONGSI CERITA BERSAMA. SUKA DUKA DILALUI BERSAMA BERGADUH PUN JARANG2."
itu lah makna kawan baik kan ?
macam saya dengan JUITA BINTI MOHD MURYANI .
kami buddy TIDAK AKKAN TERPISAH .

see juita yang pakai baju coklat yang purple ituu saya  .. 
entah macam mana persahabatan kami bermula . kalau x silap saya Tahun lalu . 
sampai lah tahun ni harap2 persahabatan ni kekal Till Jannah :))
she's like my sister suda . walaupun sama umur macam kakak sudah saya anggap .
sebab dia memahami saya dan saya memahami dia , 
kadang2 bergaduh tu memang lah , macam kamu nda pernah bergaduh kan , 
walau bergaduh sekejap seja bagus lagi tu, 

saya rasakan sampai sini saja lah cerita pasal Best Friend ni kehabisan Ayat sudah akuu . 
akuu nda tauu mau cakap apa lagi .
btw, 
jaga lah kawan baik kamuu tu bagus2 kalau dia tiada, hidup kita macam Nothing. hidup kita esok hari berdasarkan apa yang kita lakukan hari ini, *Ceh bermadah-madah lagii dii malam-malam buta*
kes keboringan tahap gaban , !
ba bye-bye lh yaaa .
Assalamualaikum :))


yours,

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.