L A M A [Vs] B A R U

Assalamualaikum, moshimoshi, anyieong haseyo
to my beloved visitor, how are you my dear ?
sorry for late updating because i'm not stayed at Sandakan for a while.
humpp, totally in such a Happy mood for this 2 days . sebab yang PATAH TUMBUH YANG HILANG BERGANTI bukan ? so yang lama hilang yang baru datang menggembirakan hati ini .
okay cerita dia bermula semasa akuu dalam perjalanan datang ke tawau . I never stop saying this word,
'I HOPE SOME MIRACLE WOULD HAPPEN THERE' sampai lah d tawau aku cakap macam tuu.
and yes miracle really happen here. so happy :')) Happy sampai tidak ingat dunia :'))

yes definitely akuu akan lupakan yang lama dan aku akan gembira dengan yang baru.
harap yang lama tidak akan mengganggu hidup aku lagi :') biar lah yang baru menggembirakan akuu .
okay seriously memang happy lahh kan yang sombong sudah di buang dalam tong sampah. yang baru menggantikan dia dalam hati ,.

walaupun sudah 2 hari aku tengok mukanya, ini hari last suda aku tinguk mukanya :))
so i will definitely love HIM silently, tahun depan dia ambil SPM . so i wish him,
GOOD LUCK MY CRUSH .
dia tinggal di  tawau aku d sandakan so , LOVE LONNG DISTANCE .

okay my beloved visitor, Masa tidak beberapa mengizinnkan untuk bercerita panjang hari ini.
maklumlah menggunakan laptop orang kan.
so until right now .
sejalah , i will continuing post some story sepanjang aku di Tawau nii.
okay bye .
SEKIAN~~
Assalamualaikum.




YOURS,
H_A_Z_W_A_N_I   :))



Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.