PENTING dan BERMAKNA

Assalamualaikum moshimoshi anyieonghaseyo :))
to my beloved visitor, sorry lah beberapa hari  ni x updates cerita well sekarang ni
otak nyanyi lagu najwa latif  -Kosong, kosong, kosong,-
well semenjak kebelakangan ni fikiran hanya tertumpu kepada satuu perkara .
iaitu RESULT PMR !!! well siapa tidak takut dengan benda ni kan ? umpama nyawa bukan ?
dan tarikh yang telah ditentukan oleh kementerian untuk ambil result adalah
19 DECEMBER 2012 [RABU] = 6 SAFAR 1434H 
Tarikh ni amatlah PENTING DAN BERMAKNA bukan setakat itu sahaja , malahan tarikh ni lah paling cantik dalam tahun ni . Lebih cantik daripada 12 . 12 . 12 .. seriously BATCH 97'S kamurang rasa begitu juga kan ?

segala macam sudah yang aku fikirkan , akuu harap aku dapat 7A1B yang B tuu of course KHB ,
aku tak tau kenapa dari dulu sampai sekarang benci sangat2 KHB tuu apalagi yang pilihan ke 4 Perdagangan. sumpah x minat langsung mcm takde faedah jak belajar benda tuu , dah tuu aku ni tidaklah minat sangat dengan perniagaan tapi kalau science aku tersangat minat terlebih minat and minat tahap dewa lah !

segala macam ada dalam otak pasal result , macam2 sudah aku rancang masa ambil result tuu, 
entah kenapa x pernah rasa pun perasaan ni masa nak ambik keputusan UPSR 3 tahun yang lalu . 
aku berharap doa kuu d makbulkan oleh ALLAH S.W.T. 

supaya dapat 7A/8A insyaALLAH . kan :')) 
apa2 pun visitor semuaa doakan lah supaya akuu dapat keputusan yang CEMERLANG GEMILANG dan TERBILANG . *Ceh apa akuu mengarut malam2 buta nii* 
apa2 pun kita sama2 berdoa kepada ALLAH S.W.T agar PMR 2012 paling MENANG JUARA PALING MELETOPSSSSS RESULTNYA ANTARA TAHUN2 SEBELUM NI k ?
AMINNNNN !!

okay lah akuu sudah mencarut melebih-lebih, 
panjang sudah entry kali ni hihihi, 
btw sampai sini dulu . nanti insyaaALLAH post sesuatu lagi k .
ASSALAMUALAIKUM .
sekian :))

YOURS,

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.