KAWAN OH KAWAN

Hello buddy :) Assalamualaikum. dengan harapan kamu yang membaca ni sihat-sihat selalu. 
Saya ? alhamdulillah sihat . 
okay entry kali ni pasal kawan. kawan ? ya kawan 
korang ada tak bestie ? mesti ada kan. haaaa termasuk lah aku, aku ada bestie nama dia ? tak perlu tahu okay .
banyak perubahan yang berlaku terhadap dirinya semenjak dia balik dari camping. perubahan tuu memang KETARA sangat. well ada boyfie baru lah katakan. tapi, takkan lah dengan boyfie baru dia macam lupakan kawan-kawannya ni ? oh mann. that was so bad. ini kah yang di namakan kawan ? nooo. 
kawan is kawan boyfie is boyfie. so bila kau lepaK-ING with your buddy, lupakan lah pasal boyfie you tu sebab it's buddy time ba. so lupakan ni tak, boleh di katakan 24-hour talk about her  BOYFIE what is this ? adakah masa lepaking dengan buddy itu adalah masa ber' Discussion  pasal boyfie . Ayaaaa, still got many story yang boleh di cerita it is not ALL ABOUT YOUR BOYFIE . and yeah definitely I'M EXTREMELY BORED when talking to her well pasal boyfie seja lain lagi kalau bertext di fone memang pasal boyfie HUNDRED % 
okay daripada terus aku marah-marah nda tentu pasal ni baik aku end this entry here . Sebelum syaitan tuu merasuk p dalam lubuk jiwa yang bersih ni baik ak stop cerita pasal benda ni sebab OTAK ni memang SEMEMANGNYA menggelegak . 
so bye assalamualaikum. 

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.