Apa Patut Aku Lakukan ?

Assalamualaikum, kawan-kawan yang saya hormati ^^) apa khabar ?
Sihat ? Alhamdulillah.
semenjak dua tiga empat lima enam menjak ni aku punya mood tetiba je going down -__-
apa punya pasal, tuan badan sendiri tidak tahu apa sebab.
pastu dengar berita yang budak-budak asrama keluar asrama sebab maklum lah cuti two-weeks kan,
so mcm feel sad lh sebab maybe tidak dapat masuk MRSM , walaupun panggilan masih di teruskan sampai bulan tujuh ni, tpi hati mang rasa tak sedap . b'dbar mmanjang. ya balik lgi jantung ini berdegup UNnORMAL.
rasa best jerr masuk mrsm kan ? dri dulu lgi nak masuk sna , tahun ni dpt kesempatan mengisi borang jdi harap-ii aku dpt arr. aku nak sangat-ii masuk sana . well nak belajar berdikari ;')
another berita yang didengar. CRUSH yang sudah di lupakan tuu masuk MRSM, trus tambah PATAH SEMANGAT mau masuk sana :'(
pastu aku ni dah lupakan crush aku tuu  ala mamat yang nama fadil tu lah,
tpi suddenly aku ingat dia balik. dah tuu saat-ii aku memang dah berjaya lupakan dia, dia muncul balik dalam hidup aku. yes definitely memang dia sudah berpunya. memang dia sudah awek, itu tdk menjadi masalah buat saya cuma siapa yang boleh kawal perasaan aku terhadap dia ? kalau aku sendri masih tak tahu nak kawal macam mana :'(
aku sudah blok dia kat FB, TWITTER so nak buat apa lagi supaya aku bole lupakan dia ?
sungguh, Apa patut aku lakukan sekarang ? hurmm,
drpd trus menitiskan air mata, baik aku end entry aku di sini
assalamualaikum.
so bye ;')

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.