Jantung Oh Jantung.

Heyyo . ! Assalamualaikum. AllahHurabbi. :')
sihat ka ? saya ? alhamdulillah. sihat sepenuhnya sudah .

Jantung ? Yaaa, jantung saya kebelakangan ini tidak berdegup normal. why why why and why ???
saya memang rasa tidak selesa dengan degupan jantung ini seolah-olah, aku ni sudah buat kesalahan yang tidak boleh dimaafkan. Tapi apa kesalahan itu ?? semua sudah ku lakukan, solat minta petunjuk dan siap baca doa supaya jantung ni kembali normal tapi makin lama makin Unnormal pulak. aku pulok yang takuii ni. 
takde apa2 ka tuu arr ? takut arr. 
atau mungkin sympton pasal "SURAT" tuu ? aigoo pusing2 kapla sebab jantung tidak berdegup sprti biasa . 
kenapa tuu arr.
yang membaca post ni. Ya awak lah. kalau awak tahu kenapa jantung saya begini atau awak dapat sesuatu mengenai jantung saya ni, tolong, tolong, tolong and tolonglah berikan sedikit komen kepada saya tak pun just tweet me at twitter 
k tu jerr arr aku nak story k baii :') 
Assalamualaikum .

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.