Sweet tweniwon




Dengan lafaz kalimah Agung, dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang,

Meningkat lagi angka 1 pada hari ini. Alhamdulillah sudah 21 tahun hidup bernafas di muka bumi Tuhan yang Esa. Masih banyak yang perlu diterokai. Luasnya alam dan ilmu Illahi.

Bangun pagi, 899 message masuk telefon mula hang satusatu message di baca. Dalam group and yang private message family and friends. Both I love you guys. Ucapan panjang2 semua.

Paling seronok dan terharu baca message mereka bila mereka wish tanpa perlu di ingatkan. Tanpa perlu balikbalik meniti di bibir soal 23hb. Tidak perlu. Tidak perlu hari hari bulan bulan di ingatkan. Alhamdulillah. Mereka semua serentak hantar wish panjang yang cukup bermakna tidak pernah pendek dari dulu sampai sekarang. Alhamdulillah. Great friends and family. 💕

Semakin dewasa semakin banyak cabarannya. Moga diri terus kuat bergerak ke hadapan walau ada parasit tepian jalan cuba untuk menghapuskan. Dalam diam.



Saying goodbye to Dilo sebab Dilo dah terbang ke keyhell. Letgo Dilo bagi dia sama sister because banyak memories dengan Dilo yang perlu di buang. Queenie pun bakal balik kampung dan ditinggalkan. Moh ler kita beli bantal baru next sem :')

Yess it is true lettin go the things that you love is always the hardest 💔

Mogamoga bertemu lagi dalam entry seterusnya
Sc

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.