Burung


#RAMADHAN13
#11DaysToGo

Bismillahirrahmanirrahim :) Assalamualaikum? Sihat? Jangan lupa ucap Alhamdulillah.
Kehadiran saya disini hanyalah ingin meluah rasa yang membengkak dalam hati. Rasa apa? Rasa yang tiada tolok bandingnya.

"kalau kau habis SPM tak payah kau sambung belajar jauhjauh sini, sabah seja. kau faham ka?"
"but aku tamau"
"Sama seja ba belajar dimanamana pun kau tetap berjaya juga biarpun kau d kutub mahupun selatan. tengok si ****** tuu DOKTOR, tapi keluaran UMS seja pun."
"Kau nda payah begaya mau sekolah jauh-jauh"

bila anda berada dalam situasi seperti saya di atas, apa yang anda akan lakukan?
ikut jak cakap diorang atauuu langgar seja perintah tu? Aku rasa tersepit. Aku dah naik muak, benci sebal gila dan happy tinggal disini. Aku mau join my sis d Riyardh sanaaaaa. ndapun di Jepunnnnn sanaaa. aku mau keluar dari sini. what i mean aku dah bosan disini. aku nak keluar bebas macam burung yang sentiasa terbang bebas ke angkasa.

but aku........
tak...... mampu.........
untuk...... jadi......
seperti....... burung2 yang bebas...................................................................................................................

_________________________________________________________________________________


Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.