Over Melting

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum.

Harap semuanya dalam keadaan sihat walafiat.

sebuah nasihat yang aku sematkan dalam hati... katanya kalau mau kenal si tut tut  belajar bagus-bagus, sebab kau mau jadi doktor kan? dia pun doktor. 

and i was like chinca maraeba ?......
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........ I'm so melt... melt melt ..... warghhhhhhhhhhhhhhh sempat juga aku tanya dia bahasa asing....... warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,. *Macam nak gila*

when the IDOL talking. the one and only one inspiring myself and wake me up from those bad dreams. and insafkan aku supaya balik ke pangkal jalan, through her words. dia lah Hate and Love. :)



masalah aku sekarang,
AKU BENCI BIOLOGY.
siapa boleh selamatkan cinta aku terhadap biology?
cinta ku pada biology ibarat pelangi jarang sekali datang namun cepat betul ia hilang.

Jadi cita-cita untuk menjadi doktor ni macam mana ya? kalau hati sudah membenci biology?

Salam, sayang
Cik Wani.

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.