SUPER excited.

Assalamualaikum readers sekalian :))

apa khabar kamu semua ? Sihat ?
Syukur Alhamdulillah. :DD  anyway, apa yang super excited ?
hah nii, ada kawan namanya biarlah rahsia. When she start to talk atau bercerita with us kan, terlalu excited ba dia bercakap you know SUPEREXCITED, sampai kadang-kadang annoying juga lah bila bercakap dengan dia. I was remember my old friend when i was in standard 3 dia kata "Memang tu c ***** bgitu. mcm cari perhatian tuu, padahal kalau di church tdk juga dia bgtu." ni baru cerita pasal kalau dia bercakap, kalau dia bersin, its soooooo ANNOYING , sebab ?
sebabnya bila bersin tu cover lah sikit, x malu ke bersin kuat2 bagi semua orang ingat kalau memang tidak boleh cover sudah tuu, cakap lah "Excuse Me" bukan salah pun.

so tadi kitaorang dpt duit bantuan rm100 tuu, jadi kitaorang pun cerita cerita lah masa tu tengah buat +maths . so kitaorang cerita pasal BM and i said to her sudah2 lah kau membebel ***** buat lah +maths , nnt nda siap kena marah lagi. and one of my buddy said " betul lah cikgu masnah ckp kau kuat membebel " and she shout to my friend and said " Membelek ba tu bukan membebel, na joo telinga ka juga" so we are laughing lahh, and my friend said "its okay sebab jarak cikgu bercakap tu punya jauh dari aku" terus aku pun tiba2 cakap paal kriket and she said she listen i said kringket instead of Kriket. nampak hukum kisas sedang berjalan disitu ? dia syok cakap telinga orang and dia tak sedar yang dia pun sama juga dengan kawan aku yang satu lagi . padahal aku ckap kriket tu disebelahnya jak. nampakkan hukum kisas tu / so when we heading to St Joseph Hall we are chit chat lahhh, and suddenly dia talk about something yang pelik dengan penuh excited, so my friend and i was like "Huh?What are she trying to talk?" so we left her alone.

masa aku ckap dekat dia hukum tuhan tu punya lahh dia buat muka membela .. maklumlah dia orang kuat christ so bila aku or other people talk about Islam she started to membelak. so bila bercakap dengan dia ni, we never talk about religion sebab apa ? sebab dia membelak. Dia ni bukanlah rapat dengan aku, cuma sekadar kawan kawan but, aku memang tidak suka perangainya bila bercerita yang annoying tu.

kesimpulannya yang ku simpul mati di sini,
dia ni SUPER EXCITED !!! atau pun OVER EXCITED !! and, yess Annoying Of course,

so gtg, BYE :)

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.