Mana ... Hilang?

Assalamualaikum readers?
Apa khabar, dengan harapan kamu semua baik-baik saja. :)
Malam-malam Buta macam ni kehabisan idea pula nak membuat cerita. Dah lama kot tak mengeluarkan idea-idea yang sungguh tak bernas. benar lah kata penulis-penulis yang sudah berjaya, "JANGAN PUTUS ASA SELAGI TIDAK JUMPA TITIK PENAMAT".
dalam banyak-banyak novel HLOVATE lah yang terbaik dalam memberikan khidmat nasihat samada secara lisan mahupun secara langsung.
Rindu dengan hasil karya HLOVATE. rindu sesangat. dan dari hasil karya beliau aku telah beranikan diri mencuba menghasilkan sebuah karya yang masih belum diketahui oleh sesiapa. cuma aku sorang jer yang tahu. ntah lah ada rezeki aku upload lah cerita tu dalam mana-mana blog aku yang lain tapi yang pasti bukan blog ni. lepas SPM maybe ?

Idea idea idea where are you?
I need you right nowww. arghhh.


kalau korang ada idea sumbang-sumbang lah. jangan kedekut k.
Boleh e-mail ke tinggalkan kat jejak idea korang. pasti syok tu kan. 
k lah chaww mncari idea dekat dapur dulu.
Assalamualaikum. :)
semoga apa yang hilang kembali pulang,
yang benar,
Cik Bunga a.k.a Cik Wani.

Comments

Popular posts from this blog

Tutorial Edit Gambar.

Smile

Hakikat sebuah Persahabatan