Aku ...

Assalamualaikum :)
Apa khabar readers ? baik ? okay Say Alhamdulillah cantik tak new layout blog ni ? so sudden lagipun memang cintakan green lerr.

okay post hari ni sebenarnya saya pun tak tau nak letak title apa sebab saya sendiri tak tahu apa perasaan yang ada dalam hati ni. Aku rasa macam sedih, tapi air mata tak mau keluar dah. Nak kata Happy, senyum pahit saja di rasa.
Rasa macam TERhina lah dengan tindakan beberapa orang yang memang orang yang cukup aku sanjungi selama ini. :") last week ada kelas tambahan kimia kot, tapi tak seorang pun yang bagitahu aku ada kelas tambahan kimia. rasa macam tak adil tau bila ada sistem PILIH KASIH NI, well bukan apa, kita pun nak jadi pandai macam orang yang dipandaikan minggu lepas tu. Aku tahu aku tak sehebat diaorang tapi at least give me a chance to proof it that i can do it. hari ni hari rabukan ? nah Rabu minggu lalu kalau tak salah ada kelas tambahan. But no one tell us. This is so making my heart break into piece. I want to be a genius too. tapi dengan sikap PILIH KASIH ni memang sah sah lah aku down sikit. Mood aku terus yang berubah habis ni sekali cakap last week ada kelas tambahan.

then aku dulu kelas petang kot, sebab mak aku yang suruh aku kelas petang, tapi last-last aku ditukarkan ke kelas tengah hari sebab "ANAK MURID KESAYANGAN" dia tu, tak ke sakit hati ? kalau ikutkan, aku duluan tau yang pindah kelas pagi ke petang berbanding dengan "ANAK MURID KESAYANGAN"nya tuu. tapi asal aku yang dipindahkan ? okay aku faham, bila kau dah jadi "ANAK MURID KESAYANGAN" apa kau cakap pun dia akan turutkan. sedangkan aku ? Habis aku kena hentam oleh mak aku hidup-hidup. kena marah siok sebab kelas tengah hari mak aku sibuk tak dapat nak hantar aku and ambik aku. so what's the point exactly ? aku malas dan penat dah dengan semua ni. kalau tak suka cakap jer lah terus terang susah sangat ka ? hidup dilaman sosial ni masing-masing punya account lah kot tapi asal diaorang ni menyalak sakan ? aku takda buat apa-apa pun. then kau nak cakap semua orang benci kat aku ? SO WHAT ?! I know very well kalau orang benci dengan aku, tapi aku nak buat macam mana lah kan kalau orang dah benci ? tapi Benci, benci jugak jangan sampai kau naik hina pijak kepala aku sebab aku tak ambik apa tindakan kat kauorang, bila aku dah start cakap kot leleh air mata kau macam air sungai aku tak tanggung! tapi serious Talk I don't care what people think about me so DON'T WASTE YOUR TIME TALKING BACK AT ME. 

Lagi satu kalau rasa tak mau ajar dah, kau cakap jer lah elok-elok in sha Allah aku dapat terima. daripada kau buat macam ni, hati aku bara-bara bere-bere kau tau tak ??? sakit kau faham tak erti sakit ?????!

okay readers, nampaknya aku dah meluah ni, rasanya ini masa tak sesuai untuk saya post something sebab mood aku memang ... *speechless*
so aku undur diri, korang jangan stress diri korang macam aku k !
yang benar,
Cik Wani

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.