K E H I L A N G A N ~~~

Assalamualaikum :').
kpd readers yang dihormati, SALAM RINDU DENGAN KAMUUU :')
Allahurabbi.
first of ALL, minta bantuan readers yang dikasihi sedekahkan al-fatihah kpd Arwah Ayah kawan saya ...
~AL-FATEHAH~ .


ya bila kita kehilangan sesuatu yang amat berharga buat kita, kita dapat rasakan yang kita kehilangan sebahagian dalam diri kita. seperti kawan ku yang kehilangan ayah kesayangannya. di mana ayah itu yang sentiasa menghiburkan hatinya tatkala dia bersedih. dimana ayah itu yg selalu menenangkan hatinya tatkala dia dimarahi oleh ibunya. masa aku melawatnya ketika ayahnya kembali ke rahmattullah, aku dapat lihat sesuatu yang  berbeza dalam dirinya. aku dapat rasakan bahawa dia seperti orang yang hilang sesuatu yang sangat berharga dalam dirinya..
JIKALAU ...
aku yang berada ditempat nya, aku mungkin hilang arah mungkin juga mungkin dikategorikan sebagai 'ORANG GILA"
sungguh ! aku tidak tahu .
sungguh ujian yang Allah turunkan itu ntah aku dapat terima atau tidak.
kepada kawan yang disayangi dan disanjungi, harap kau bole bersabar. aku sentiasa ingat dan doakan untuk mu sekeluarga...
Wallahuallam...
akhirkan entry di sini :')
Lah Tahzan :')

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.