Pengarang buah hati

Assalamualaikummmmmmmm ! ^^~ hey guys, apa khabar ??? Sihat ? Ucaplah alhamdulillah. Well lama tak updates story kan ?? Heih ! Rindu lah dengan korang. Okay back to the topic

Pengarang buah hati ? Hmmm bunyi mcm dah ada berpunya kann ? Eish ! Taklah.. maksudnya sini adalah seseorang yg telah mengajar aku banyak perkara. Dan dialah selama ini menghuni hati. Ceh * jiwang sungguh. Okay bgini cerita dia, dulu dulu budak ni dan aku amatlah stranger ... mmng nda bngam dari dulu smpi sekarang. Well budak pandai nak kawan dengan org bodoh macam aku ? Mmng taklah jawabnye ..
Last2 aku TERjatuh hati pula dengan budakni. Mmng x didugakan perasaan ni. Dan gegara benda yg kecik, aku end up dengan dia dengan pergaduhan. Fuuuu sadis sungguh. Last2 aku simpan lah perasaan aku tu jauh dalam sanubari ku. Ceh* then last2 aku diamkan perasaan itu. TPi dia macam dpt tahu kalau aku dah TERjatuh hati.. nmpknya dia berjaya mencuri hatiku heih... muka dia comel tau tak. Comel sungguh. Melt juga nmpk muka dia. Ceh*
Dah jangan nak melebih. Siapa nma ? Aku bagi gelaran Marikh . Well alien dari marikh kan taunya hanya mmanaskan org wuuu ... ^_^ okay then, aku terpaksa mmberhentikan kerja mmbersihkan blog ni... aku nak chau beb jog petang2 pasti nyaman hilang stress. So that's it
Good bye see ya later.

posted from Bloggeroid

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.