Cari mencari Tercaricari

Assalamualaikum ^^) salam ukhwah semua. Apa khabar ?
Alhamdulillah for everything. Maaf coretan si gadis part III blum dpt d muat naik sbb si pmbuat cerita blum buat kesinambungan.
So hari ni kita cerita psal bnda lain pulak.

Cari mencari tercaricari kawan yang sebenar, diri yang sebenar dan erti kegembiraan yang sebenar. Apa yang kita cari dalam hidup kita ? Apa yang kurang, itu yang kita cari. Dalam kita mencari diri kita yang sebnar kita pasti akan melalui jalan hdup yang penuh pancaroba. Dalam mncari persahabatan yang kukuh ikatannya yang boleh menjaminkan diri kita ke syurga, tdk semudah belajar abc
Terlalu banyak rintangan.
Pernah terfikir dapat kawan yg makan kawan sendiri ? Agaknya dah takde menu lain kot sampai makan kawan sendiri. :3

Tak usah cakap bnyk lah. Yang penting ikatan persahbatan itu ikhlas dan niat √ okay ?
Dalam kita mncri diri kita, jgn pula tindas org lain. Sentiasa berfikiran terbuka lah.
Kepada pelajar yang kena sumpah oleh guru2, ala kadang2 guru tu skadar mnakutnakutkan jerr tu, maybe masa diorang sumpah2 tu dalam keadaan marah kan ? Siapa yang tauu. tu korang tak usah takut lah, selagi niat √ kerana ALLLAH TA'ALA inshaAllah selamat dunia akhirat. Yang penting kita tak buat dosa kat cikgu tu. Okay ?!

Akhirkata, Tahniah kepada pasukan Forum cecilia. Sekali lagi Johan. Mudah-mudahan menang d peringkat negeri sekaligus membawa nama sandakan ke peringkat kebangsaan pula. AMINNNNNNNNNN !!!! . ;)
End of entry.

Assalamualaikum,
Cik Wani :)
posted from Bloggeroid

Comments

Popular posts from this blog

Tutorial Edit Gambar.

Hakikat sebuah Persahabatan

Sweet tweniwon