S E N Y U M S E M A N G A T I G N O R E

Assalamualaikum . moshimoshi ! aduii, lama sudaa nda update story di sini, maklumlah busy dengan homework yang bertimbun. jadi takde masa nak updates. well.
pasal entry kali ni mau cerita pasal rakan SEKELAS dan BEKAS RAKAN SEKELAS. well, tidak tahu lah apa salah saya dan JUITA sampai selalu dipersendakan oleh mereka. kalau ada salah AKU DAN JUITA MENYUSUN 10 JARI MEMOHON SERIBU KEMAAFAN !
 . macam-macam diorang lakukan. dan kami rasa STRESSS !
 takkan lah korang tak stress bila di perlakukan macam tu. tidak apa lah kalau setakat di sekolah, ni sampai di bawa2 ke FACEBOOK dan TWITTER SERTA MANA2 LAMAN SOSIAL YANG BERKAITAN. !
ini boleh di katakan sebagai BULI SECARA PSYCOLOGY
 ada saja kelemahan kami mereka persendakan kenapa mereka CUKUP PERFECT DAN TERJAMIN MASUK SYURGA SUDAH KA ?
Absolutely NOT RIGHT !
okay, sebenarnya agak emosi sikit
 sekarang ni sebab mereka punya perangai MEMANG KETERLALUAN ! ada saja yang tidak puas dengan hati mereka . padahal AKU DAN JUITA LANGSUNG TIDAK PERNAH KACAU HIDUP DIORANG ! habis tuu kenapa nak kacau hidup orang pula ?????
terasa bahagia lah kan nampak orang menderita atas sikap mereka ?
oh MAYBE hari kamu lah yang paling di atas , dan mungkin kali ni peluang kamu. lepas ni peluang KAMI dan HARI kami . jadii jangan merasakan diri tuu PERFECT over sangat ! padahal muka sama jerr. lebih-lebih lagi warna kulit . maklumlah MANUSIA macam MEREKA ni manusia yang tidak BERTAMADUN sebab TIADA ADAB dan TIDAK MENJAGA PRIVACY orang tidak mengapa ALLAH S.W.T itu maha ADIL ! akan tiba suatu saat nanti mereka akan rasa apa yang KAMI RASA !


jadi jangan nak bangga sangat ! apa saja yang diorang lakukan akan dibalas kelak ! sama ada cepat atau lambat . tidak apa. 
KAMI TERUSKAN SENYUM DAN BERSEMANGAT supaya MEREKA TAHU kami TIDAK SELEMAH yang mereka SANGKA . mereka mempunyai RAMAI GANG ! tapi kami CUKUP MEMPUNYAI ALLAH S.W.T di sisi . sebab kami tahu , hanya DIA yang tahu apa yang terbaik UNTUK KAMI ! dan kami percaya AKAN ADA BERLAKU PEMBALASAN untuk perbuatan mereka yang amat menyakitkan ! AKU RASA HAIWAN PUNYA PERANGAI JAUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH LEBIH BAGUS DARIPADA PERANGAI DIURANG SEBAB APA ?
SEBAB HAIWAN MASIH LAGI MAMPU MENYIMPAN SIKAP ADAB WALAUPUN MEREKA HAIWAN DAN TIADA OTAK ! tapi perangai mereka SUNGGUH ! BOLEH DI IBARAT KAN SEPERTI MANUSIA YANG BERLAGAK SOMBONG BOONGKAK DAN RIAK DENGAN APA YANG MEREKA MILIKI SEKARANG ! .

so keep this word ON YOR MIND ! 
"YOUR ATTITUDE IS LIKE AN ANIMAL !
MAYBE TODAY IS YOUR DAY ! 
BUT I'M VERY SURE TOMORROW AND 
IN THE FUTURE WOOULD BE MY DAY !" 
 
bukan mahu membalas dendam cuma ,
mahu mereka tahu yang mereka tidak selamanya berada di atas dan tidak selamanya memiliki apa yang mereka miliki sekarang .
itu sahaja SEKIAN TERIMA KASIH ! 
Assalamualaikum !

Comments

Popular posts from this blog

First Segmen: #TeamFollowBack & Blogwalking .

Contest: Hijab, Lets wear it right.